September 11, 2009

Tagged



aku curi tagged ni dr aryana....dier kate sape2 bleh amik...memandang kan aku bosan...so aku layan kan ajer....

1. nama timangan anda di rumah...
* angah

2. anda seorang yang...
* garang tp suke menangis juge

3. lagu favourite...
* aku suke dgr lagu cerita kedai kopi...jatuh cinta dgn sore malik tu..xtau nape...ishhhh * stacy-pakai buang * Lady Gaga - love game byk lagi ahhhhh..mlas nak list seme skali


4. makanan kegemaran...
* teringat time kecik2 dlu bt biodata..mesti taruk mknan kegemaran mest ns.aym..hahaha..time tu terdedah ngan mknan tu je...skang ni punyer la pnjg list mknan kegemaran!!hahahah..


5. soalan telah daku abaikan....
* mknan kegemaran..sbb aku ade byk...mls nak tep nant aku terpikio trus ngidam nak mkn...camne?????


6. warna kesukaan...
* ikut musim..kekadang ijau,kekadang purple,skang ni giler merah plak...aishhhhh..


7. benda yg mesti ada dalam beg...
* hp ; wallet ; compact ; mascara ; lip ice...erm...byk la...tu sbb aku ske pkai beg besa2...seme bleh msuk..hahah

8. kali terakhir anda menangis...
* xingat la...rasenye 2 mggu lepas...time PMS..emosi x stabil...tetibe je nangis...;p


9. sikap yg buat anda stress...
* org M'sia yg xreti nak ckp bhsa melayu...hangen aku..baik ko dibuang negera la..bt malu aje!


10. tag 6 rakan anda...
* seme yg follow blog sya yg ntah paper ni...sile la bt..yg da bt xpyh bt la..(>_T)




2 comments:

Cik Miza said...

mau wat la tag ni .
cm bosan plak skrg ni .
heks

YatiAhmad said...

sila2..amik...