September 11, 2009

Cerana Seafood - 4 sept 09

(>_T)
ohhh...ini adlah citer yg da basi...mknan pon da hadam dan dibuang mggu lepas...tp br nak citer...sgt pemalas OK..
arini cam ade mase ckit nak update...coz..sok keja mlm...InsyaAllah aku akan bt entry byk2 smpai muntah nak bace...(klu rajin la eh)hahahah...

stat with berbuka Cerana seafood...aritu plan ngan bdk2 opis nak buke beramai2...decide g Cerana seafood...aku x penah smpai cni lagi before dis...so, xde idea la camner rupe tmpatnyer n mknan camne rase...disebabkan aku ni xsabo2..aku search website dier...1st impression is wahhh!! lawo tempatnyer..n menu die pon nmpak menarikkk..n aku trus teruja giler nak g...;)

aritu aku g bwk along n mygumuk..yo la kan aku xde transpot sendri...bwk la along sbb nak gne kete dier...;p..mygumuk plak pg tu gerak dr JB by bus..around 6pm mygumuk smpai Kl..fetch dier kat lrt sultan ismail pastu trus ke lokasi..

oh...mknan kat sane adalah sgt x menarik n x worth it dgn arge nyer RM45+ (10% tax)...rupenyer indah gambar dr rupa la kwn2..(from myview la eh)..xbyk pilihan la kat ctu...mknan so so ajer...air pon x pyk choice..jus oren n teh tarik only...yg menarik hanya lah pemandangan....cehhhh..

ok lets enjoy da picca...gamba mknan xde ngan aku...ade di mygumuk nyer cam..


beramai ramai


wif ayu


alonggg


me wif gumuk ku syg...:p


:) sok nyer me n gumuk ke Tupai2 pule tok majlis buka puase ngan bdk2 IKMPJ...mkn lagi!!gemuk la den camni...ayooooo....


No comments: