October 22, 2010

Sadin ooo sadin

Haritu cinta hati sya yg gumuk itu ada ckp teringin mau makan lauk sadin..dan dia mintak tlg suh aku masak..minggu lepas aku keja pg..so ble blik umah dah penat..mmg xdapek la nak masak tuk dia..aku da ckp klu aku keja mlm nnt aku masakkan..cian plak..mak ayah jauh kan..lagipun sadin je..sesenang ABC! Muahahhah!

Smlm aku keja mlm..aku tlg la mskkan tuk dia..sbb mmg da plan nak jumpa dia sblm aku masuk keja..:)


Dia request gna sadin ayam brand! Kemain ko kan b...dah lah suh masakkan pastu siap memilih nak sadin cap ape plak! Lebih la lu matttt!

Hasilnya tidak la pulak aku snap gmbornya..xteringat..hehehe..




Tgkkkk! Siap bg step2 camne nak masak! Damn u b! Ingat aku xreti masak ke?! Citsssss...

Tp...Aku terharu sgt bila dia puji sedap ngeh ngeh ngeh! Ni bukan pertama kali ye! Byk kali da aku masak tuk dia..semuanya dia puji..xtau la ikhlas ke atau setakat nak amik hati..itu aku xkisah..janji dia puji..n dia mkn dpan aku..sungguh berselera ok!!

I u b! Cepat kumpul duit..kita kawen..hari2 bb masak lauk sadin tuk b!! Makan ko sana smpai muak!!! Hahahahah..

- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments: