October 13, 2010

Dinner!

Habisla blog ni aku update pasal mkn ja! Pas lunch dinner plak..nasib aku xbt breakfast td! Hahahah..makan makan makan..sakit pon makan juga!! Camne? Xyh jawabkan..sbb nnt aku yg sakit hati! Heheh

Oh! Td ptg teringin nak mkn western..cuba tnya cinta hati dia on saja..so pk pk la nak mkn katne...aku ingat nk mkn area selayang je..sbb senang dia nak antar aku blik pastu kan?! Tp tetiba kwn2 dia ajk p tgk umah yg akan dorng pindah nex month kat sunway..so kesana la kami n trus pk mkn kat uptown je..

Korng mest tau kat uptown ni yg pling popular LANUN kan kan? Aku kempunan sbb dia xbuka hari..so ke yazid la kami...not bad juga..habis la aku mkn..hehehe..mcm la pernah aku mkn x habis kan..eh ada la..pernah2..masa x sehat mmg slalu mkn xhabis..walaupon selera mmg jin! Hahah..

Ok cam biasa..tgk gambar ek..penat da nak menaip gna phone..lenguhhh oooooo!







Diakhiri dgn gmbar Cinta hati si peneman setia ku! :)




- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments: