October 22, 2010

BBQ!

10102010!

Gila lama kan aku peram crita ni??! Hahaha..dah alang2 tgh rajin bia kan je aku update..jgn di tegur! Kang tebantut..muehehehe..

BBQ ni kat umah ijat kat puncak jalil..dia saja2 bt tuk kwn2 rapat..huhuhu..ade kambing,ayam,hotdog...bini ijat ade masak mee udang juga..sedappppp! :)

Ok la..nak crita panjang pon xguna..kita tgk gambar saja...:)



Ni azizul...nama manja jijoy! Nama glem gig..huhuhu..dia telah mensponsor kambing..mbekkkk mbekkk!



Ni org yg pling rajin mlm tu..dok bakar ayam je..smpai bdn pon masam! Pluh2..bluekkkk..:p



Tuan rumah yg pkai singlet tu!tq jat...nex kita bt kat sunway plak.yay!



Yang itam cam hangus tu kambing..aku xmkn sgt..sbb klu mkn je cfrm pening..aku xske pening..seme benda jd xkena..so aku jauh kan diri dr kambing itu...:(
Yg bwh tu ayam...:)



Aku n ashe...bestfren ever! Ashe tgh pregnant skang..4bln..skang ni dok dgr dia crita pasal baby dia je la..happy sungguh dia..:)



Ni plak aishah..opis je dkt2..tp harammmmm nak jumpa! Haih!



Last but not least...:)

Tata...

- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments: