August 21, 2009

RAMADHAN DATANG LAGI....

salam.....

pejam celik pejam celik....da pose lagi....rase br jer smbut raye..;p
SLAMAT BERPUASE TOK SEMUA....ampun maap dipinta ye....Semoga Ramadhan Kali ni lebih bermakna tuk anda semua dan juga saya......

sape kate bln pose kita bleh simpan duit....bg aku bln pose lg byk kite gna duit...buffet sane sni...seme arge 30++ above...klu g param plak 10 hengget x ckup...arge seme melampau + napsu mkn lg...semenye kite nak bli...tp bukan mkn pon...napsu setan tu seme...tp kan setan xde time bulan pose...camno tu????sape yg salah???lu pk la sndri...heheheh...

1st day pose taun ni aku kna bersahur di opis.....sobsssss...
aku tapau roti gardenia ngan rendang daging yg along masak td siang....jadilah....pose org bujang di opis...huhuhuh

k...nak sambung keja...

eh...jgn lupa baca niat pose ye....senang bace sblan jer...so xde la alasan xbace niat..huhuhu..
kat bwh ni aku nak share NIAT puase...hari2 punye n sbln....

LAFAZ NIAT PUASA


nawaitu souma godhin ‘an adaa i, fardhi syahri ramadhaana haadzihis
sanati lillahi ta’aalaa

LAFAZ NIAT PUASA UNTUK SEBULAN

sahaja aku berpuasa sebulan pada bulan Ramadan bagi tahun ini
kerana Allah Taala



note: ermmmmm...xsaba nak shopping tok raye juga....taun ni aku ingat nak bli ready made je...ye la....time2 ni mane ade yg nak trima tempahan lagi kan...xsabanyeerrr...nak hbag bru...kasut baruu...hehehe


No comments: