August 16, 2009

Pengalaman PERTAMA

Alhamdulillah aku masih bleh nak update blog..(ayat nak best je ko kan)...

Kisahnyer....td pagi aku g blaja memadu...tuk dpt kan P...bajet arini blaja kat kws memandu jer..tp.....................p.cik tu soh aku yg drive kat jln raye..alamak!!!!!ketaq abih...pes time aku nak drive on road...mulut aku xpayah nak kate la...asik kumat kamit beristifar...cuakkkkkkk giler...aku cube merayu la kat p.cik tu bia aku blajo dlm kwsan memandu dlu smpai expert br drive kua...tp die bt x reti ajer....citssss...

nak xnak ku gagah kan juge...SEMANGAT mest ade...(teringat kate2 semngat yg gumuk aku bg "pk senang nant nak g shoping"...yeahhhhh...aku pon memula kan perjlnan..p.cik ni bwk aku g jln ke area kundang...jln dlm beb...byk giler slekoh maut...ngan lori nyer lagi...adei..bepeluh2 aku...byk kali gak la mati enjin...huahuahuahua....terbabas tkan minyak la...dgn termasuk lorong org la...iskkk...

pape pon arini sronok la...walaupon kaki n tgn lenguh2...huhuh


ok mau tdo..cas mate..mlm kang nak bermalam di opis....


No comments: