March 17, 2011

Jalan2 Melakau.....


ok ni entry busuk! sbb dah kena peram almost sebulan! hahahah...dasyat!! muehehe..

aku penah update sehari selepas balik dr melaka gune BB aku...tp ade error! penat ok aku edit gambar semua...choiii....


here we go!!


aku g melaka ni dlm hujung bulan 2...seramai 6 org..stay kat banglo opis aku...jimat jimat..ngeh2..


kami smpai melaka jumaat tgh mlm...smpai semua dah penat sbb gerak pas keja kan..cfrm la je, sana sini...terutama kat KL ni...mana jalan yg x jamed?? habaq mai kat cheq...;p


hari sabtu kua umah dlm kul 10...eh 10 ke 11 ntah..maklum la gumuk saya mmg payah mau bgn pagi...selagi matahari x terpacak mmg xde makna dia nak bangun..kan b kan??? muahahah...


1st tempat yg kitorng g Taming sari...aku xpenah naik ni...menurut kata enradzi...masa dia kat atas tu dah disingkat kan...dlu mula2 di naik agak lama la bendalah ni lepak kat atas...well...aku bukan heran sgt pon lama ke kejap...janji dpt naik..lama2 pon bukan dpt tgk ape...hukhukhuk..

kami pusing satu bandar melaka haritu...semua tempat masuk! hahaha...rasa mcm bt lawatan sekolah ah plak..;p


mlm ke jonker street....dang!! xde ape kat sana OK!! xmenarik lansung...penat jer jln jejauh..puiiii!!


Gambar adalah tidak teratur....malas nak adjust...ngehhhhh...



view river cruise. sangat cantik...klu nak g..aku adv g mlm ah..br best!


pool kat banglo....


atas cruise






makanan adalah sedap!!! terbaik! mmg kna ngan selera aku! seriously...mungkin sbb aku org melaka kot...tu yg kna ngan selera tu..pedas....hikhikhikh...

makan sedap harga pon berpatutan....

RM180 utk 6 org...bg aku mmg ok sbb berbaloi ngan lauk2 dia...

ade lagi lauk2 yg aku x sempat nak snap..sbb dah terliur tgk udang n sotong tu...mueheheheh...
tgk gmbar ni semula pon membuat kan perut aku meronta2...helpppppp!!!




































Ahad...sebelum gerak balik KL kami redah A famosa water world...memula ingan nak g wonderland...tp ade member bad ckap tempat tu tuk bebdk jer...


Sunset di Pantai klebang.......


ni plak random pic masa jln2 hari sabtu haritu.... :)













No comments: