March 17, 2011

Ashie.....

Kawan..meh doakan kawan aku ni supaya selamat melahirkan anak dia yg pertama..dia tgh menunggu hari tu...huhuhu...


Ashie ni kawan aku masa belajar dulu...kitorng gaduh baik gaduh baik..hehe..penah sekali tu kitrong gaduh besar..dia sentap ngan aku sbb x g wedding dia...lama jugak la baru dia nak maafkan aku..so kali ni.aku harap sgt aku ade ngan dia time dia nk besalin...so baby..tggu aunty yati cuti dlu baru kuar eh?? Boleh??? Hehehe..


 ni maa dia betunang...aku p ikut kakak dia yg kebetulan lambat gerak ke Kedah time tu...

 ni masa kat fudcourt semua House...dia mengidam nak mkn sotong goreng kat situ...huhu

 Fren forever kan she?? janji!
 si debab saya!


Parents to be!!


Ashie..aku doakan semuanya berjalan lancar..aku sayang hang!! Sedih dowh bbm ko td!!!! Dah lama kan aku xjumpa ko???? Huarghhhhhh....aku sgt2 bz beb..bukan saje2 xnak jumpa...dis week aku try cr masa jumpa ko eh....love u babe!! Take care..do inform me if time tu ko dah rasa nak terberanak..aku nk jd org terawal tgk anak ko!! Eeee..xcited la weiiii!!!!! Xsabar aku nak tgk ko jd mak..hahahah..


Big hug for u!!! Sbb hang mok....;p




Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: