November 30, 2010

Along!

Ni celita sudah basi ooooo!
Kakak aku dah bertunang pd 14/11..( Aku hentam ye sbb xingat!). Mak gembira sgt..ye la mmg ni dia dok bising ngan aku n kakak aku sblm ni..dok tnya bila nak tunang bila nak kawen..kakak aku la pling tension masa tu..tp skang giliran aku plak nak menjawab! Haih!!! Benak telinga aku dorng dok tanak ngan soalan cepumas tu! Haih..along br tunang kot dah tnya bila turn aku plak..aku klu ikut kan bila2 pon bleh...tp aku nak dorng sponsor semuanya...kesemuanyaaaa ok!! Hehehe

Ok bebel pnjg pon x guna! Mari kita tgk gmbar..oh ya! Along dimakeup kn oleh kak ai..(Sorry kak xbleh nak link kan sbb update gna phone ajo)..makeup kak ai adalah sgt menepati citarasa kakak aku yg sememangnya cerewet tu! ! Along nmpak sgt cantik n berseri masa tu! Tq kak ai...akak xsempat mkn pon kan...cian akak....

Ok meh tgk gmbar!


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: