November 3, 2010

Akhirnya...walaupun...

Haluuu!

Last weekend aku ke JB..dr khamis mlm aku grak dr KL..stay sana smpai hari ahad..meneman kan gumuk aku tu blik kmpung nya! Blik jb ngan keta ku..dia nak amik segala benda alah dia kat JB tu nak bwk mai KL..ye la kan..dia br move KL..yang paling dia nak amik sekali kat umah tu adalah bantal busuk dia..plissss la b!!! Dah tua kot lu nak ada bntal busul segala bagai! Haihhhh...

Tujuan balik JB tu pon sbnarnya ada kawan dia kawen..aku knal gak la..ada la lepak2 sama bila aku ke JB or dia trun KL..:)






Tahniah chaq dr cik yati n uda! Semoga korang bahagia smpai hujung nyawa!

Ok berbalik pada tajuk entry aku kali ni..pe yg akhirnya...walaupon tu ek??! Hehehe

Sebenarnya bt petama kalinya aku ke Singapore! Wehoooo..akhirnya pasport yg aku bt bln 3 haritu berchop juga! Heheh..

Aku hanya sempat g Orchard Road sahaja! Sbb msuk spore pon da mlm! Kebetulan haritu mlm haloween..mmg terbaik la aku jamu mata kat sana..muahaha..sana kan org2 dia sgttttt western! Citssss..

Aku xmasuk byk kdai pon kan orchard tu..sbb sakit hati..bwk duit pon xbyk..so xdpt sopinggg...xpe..ko tggu aku eh bln 12 nnt aku p serang kdai2 kat sana! Time tu tgh sale tuk cristmas tu..best best!

Jom tgk gambar kat sana..xbyk pon! Sbb g ngan jantan semua! Aku sorng je pompuan..tp ttp enjoyyyy!


































Konon la xbykkan! Hahahaha..

Tamat!

- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments: