October 26, 2009

Masjlisnyaaaaa...........

ini adalah gamba yg smpat di snap pada hari kejadian....


mcm2 ada......main menu is LAKSA....nyummmm...


dessert.....ade yg bli ader yg bt ader yg org bg...(>_T)



lua dlm pack ngan org...almaklumlah...umah kecik...;)



sblm start majlis....ade bacaan doa....di ketuia ustaz sblh umah aku ni...





gambar dibwh adelah tetamu saya! tq guyss!!(gmbo bdk opis yg dtg x sempat nak snap)soryyyyyy....


SMPJI member's


ijat n wife


ashe n shah


alina n bf (xtau name)


gumuk sya n garue


tuan tanah kedaung!


Alhamdulillah....semuanya bejln ngan lancar...majlis bermula kul 12 tgh hari dan berakhir pada 11 mlm......puhhhhhhhh.....sgt penat...tp aku da lena awal sbb soknyer aku keja pg....

oh ya...sya menerima kejutan pada hari tersebut....gumuk sya tetiba2 muncul!!!huarggggg...sgt xcited OK..sbb day before kan ayah dier bt open aus so mmg dier kate x dpt dtg la...ok fine...aku call dier tghari tu dier kate dier on da way back to JB..Sumpah aku call die ngan harapan dier ckp die akan dtg.tp........................

me : b katner tu?
gumuk: dlm kete..
me: ohhh..balik JB eh?b drive? (da kecewa da time ni tp ttp nak tnyer gak)
gumuk; yup blik JB..
me: ok la...(sentap)
gumuk: ramai ke yg da dtg?
me: abg man da dtg(opismate) yg len x muncul2 pon lagi..(sindir sebenrnya)
gumuk: ape menu
me: xdtg x pyh tau.
gumuk: ok
me: ok bye....(keciwa!!!)

around kul 3 garue smpai...tetibe tecegat kat dpn pintu umh aku..aku soh msuk then dier kate ade bwk seseorng...citssss....aku tenmpak kat cemin muke cam aku kenal...kua tgk...MYGUMUK aderrr.....trus time tu snyum manjang...siap gigil2 badan oi...cam br pestime jumpe gitu...hahahah(*.*)
citssss...sbnarnyer dier dlm bus ke KL time aku call tu (>.=)..pandai tpu dah eh skang!dier mai tdk dgn tgn yg kosong!ade buah tgn skali...ewahhhh....pandai da ni nak amik ati mak mertua...;p


kuih2 raye n bunge for me!


selama 5 thun becinta ni pes time dpt bunga! tq b!!!!


1 comment:

dakMikez said...

alolo suwit btul bopren dia bwk mungee.. ekeke