January 29, 2009

hobi baru!!!!

yeahhhh...

skang ni da ader hobi baru...membace nobel!!! before dis ske bace magazine jek..huhuh...tu pon bkn bace sgt aku ske tgk baju2 je..heheh..

so far,aku da katam 4 nobel...slh satu nyer AYAT-AYAT CINTA.citer ni org kate bace nobel lg bes dr tgk muvie..aku xtau ah sbb xpena tgk muvienyer lagi...xberkesempatan...tp dr pe yg aku bce dr nobel tu citer nye mmg best ah..x rugi aku tesenguk2 bace dlm tren,curi2 tulang bce time keje,besekang mate bace nobel pas blik keje walaupon time tu aku ngantuk bangat...huhuh..

skang ni aku nak katam kan nobel CONFESSION OF A SHOPAHOLIC...br stat bace arini...so far citer dier bes!!!ader ckit2 cam pangai aku!!!hahahah..hantu soping..org2 skeliling slalu nasihat kan aku tp masuk tinge kanan kuat tinge kiri...wakakaka...hoh!!!!yati yati....biler ntah ko nak berubah!!!

ermmmm...disebabkan skang ni aku ni ske bce nobel...aku mintak b blikan nobel tok aku..pastu pos cm bg adiah...hakhakhak...ngok gilers!!!!masyeh b kerana melayan saya yg giler n kuat hangen ni..mwahhhh!!!!

chauuuuu....

No comments: