January 2, 2009

2008

pic.....







25-12-08

ari yg pling x bes...mmg cam **** la 25/12/2008
da le aritu last aku nak jupe b..(pasni xtau ler biler bleh jupe kan) .mud aku plak time tu cam *****
mmg seme benda yg b bt aritu x kena ngan mate aku...damn!!!hate it!!! huarghhhh..bygkan ler tgk citer HISTERIA bleh nanges....siot jer aku ni kan...aku marah sgt b smpai tekua air mate aku...cissssss....

pape pon aku nak mintak maap kat b!!!!soryyyy b...bb xbleh cntrl emosi ar time tu...sobssss...


26-12-2008

xder pe yg bestttt...keje cam biase...hohoho...



27-12-2008

arini aku AL ok!!
my bes pren engagement day!!!!
congrates beb!!!!

lbih kurang kul 11.30 aku da ader kat umah dier...
tolong pe yg patut...act more to tlg tgk jer...hakhak

beb....
aku suke gubahan antaran ko...
nant klu aku nunang ke kawen trus ker...ko tlg bt kan ekh....bleh ekhhhh...bleh arrr..hehehe..
lepak sane smpai abis majlisss dlm kul 5 camtu...aku da mcm tuan umah OK...hehehe...

on da way blik b msg bgtau yg die di pakse oleh rakan2 nyer g KL...huahua..aku ON jer...lg pon soknyer aku cuti g..AL 2 hr..ekekek..bleh jupe b lagi...aritu jupe xpuas...huhuh...

smpai umah lepak2 tgk sehati bedansa....as i wishhh...lisda menang...yeahhhh....

abis sehati bedansa...trus g blik...tdoooo...zzzzzzz

28-12-2008

dlm kul 3 camtu jupe b kat midveli...awek membe dier nak soping..huhuh...pas2 gerak g genting....but before dat singgah mcd lunch..lunch kul 4???entam je la...hehehe...

pas mkn2 g genting...
mak datuk sejuk mukan men...ujan plek!!!!
aku da ler xbwk sweater....ingat xnak 4lo b g sane...tp ntah camner ntah aku bleh ON plak ikut dier n kekawan dier g genting....cisss....kesejukan gue...b bg sweater dier...dah cam minah hiphop plak aku rase....mukan men beso gedaboknyer la b nyer sweater tu...

stay sane 1 nite...xder pe yg kitorg buat...just lepak kat blik jer...ujan sepanjang mlm....nak kua g jejln pon xbleh...kesejukan yg amat dasyat....

29-12-2008

still kat genting...
check out kul 11...
pusing2 indoor....
sejukkkkk!!!!!!
around 2pm move blik...

smpai umah xbleh tdo plak...da ler keje mlm tu...cehhhh...
guling2 kat katil pon xbleh lelap gak..ngan batuk2 nyer g...ishhh
ermmmm...aku telan ubat batuk...ingat bleh tdo...ampehhhh....

mandi2 siap g keje..
cam biase ayah anta...hehehe....
smpai opis....ubat yg aku mkn tu mule befungsi...
perghhhh...mate aku time tu kecik xhengat...
kul 3pg aku tdo smpai kul6...cian partner aku....kene bt keje sesorg...sorrryy dude...


30-12-2008

smpai umah dlm kul 10...
tkar baju tros tdo...
bgun2 jer pale penin....
batuk2...
bdn panas...tp sejuk semacam je rase...
SAHH!!!!!!!
aku demam!!!!

mlm tu xbleh tdo aku....pusing kiri xkena...knan xkena..huh!!!!

sok nyer aku g klinik...
dpt MC tok 1-1-2009

aku sebenarnyer xske sgt MC tu....sbb nyerrrrrr...nant aku bgtau nex blog...








No comments: