November 17, 2012

Legoland!

Awas! cerita basi...kuikuikui
dah alang2 ade kt umah mak kat rawang tu yg gigih update..sbb ade wifi..:))

Aku ke Legoland masa cuti Raya Haji haritu..tilet dibeli pleh parents in law dgn arge rm98 seorang klu xsilap...

ape yg best? Jgn tnya aku sbb aku xbleh main satu hape pon..kecuali masuk 4D cinema..itu je yg selamat tuk aku..huhuhu

Lagipun xbyk game la yg ade kat sana..panas jgn ckp la...xsmpai sejam kat lawasan Legoland badan ko dah melekit2 berpeluh..
Makanan n minuman kat sana sgt mahal..kemon la..dah la tiket masuk mahal..makanan dlm ni pon ko nak jual mahal..silap2 xde sape nak dtg lagi n lagi n lagi..1 botol coke kecik rm5! Kemain berganda harga dr luar..
Masa aku g aritu kitorng dah siap2 bwk bekal sandwich n air mineral sebotol sorang..hihihi..


























Ape yg aku bleh ckp.... Korang g la Legoland ni 3 or 4 thn lagi..mayb time tu pokok semua dah besar2 n redup sikit kawasan legoland tu..xde la ko berpanasan..kbai! Salamm..


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 comment:

Yeen Ramli said...

tak saba nak balik mesia gi legoland!!!! yay