February 2, 2012

1st entry as PUAN... ;p

Salam....
Tenggelam timbul tenggelam timbul aku ni...mmg hangat2 tahik hayam betul kannn...

meh start entry aku kali ni ngan cerita pasal hari pernikahan..hopefully aku bleh siap kan entry pasal majlis persandingan kedua blah pihak sekali gus mlm ni...


Ya! Alhamdulillah aku dah selamat jd PUAN.. Isteri kepada Radzi Iskandar Putra pada 16/12/2011 jam 5.30ptg(agak2 je la eh time tu pon bukan tgk jam pon...) dengan sekali lafaz... wohooo!!!! Finally after 8yrs..

Masa kat surau kemain nebes x ingat hokay....bepeluh habis tapak tangan... bila tgk muka RIP (radzi iskandar putra) lagi aku nebes... hahahah.. masa kt umah time makeup hokay jer... ngek betul... aku tau RIP masa tu sgt nebes smpai bila Tok Kadi suh baca Al-Fatihah pon dia x tau nak mulakan camne... muahahaha... tu la belagak g..konon kacang jer kan...caitttt!  

Masa Tok Kadi kata sah tu aku masih lagi x percaya yg aku dah jd isteri orang weii... hahahah...tp kan smpai skang ni pon even dan sebulan lebih aku msih caye x percaya la yg aku dah kawen..ngehhhh..camner tu???? sape nak jwb??? kahkahkah


meh layan gambar yg ade dlm collection sendri... huhuhu...

mini pelamin ni mak aku yg nak sgt....katanya nak ade gak pelamin kat umah...klu ikut aku xpyh pon xpe...sbb nya nikah kat masjid n sanding kat dewan...tp memandang kan omak den sungguh2 nak pelamin ni...den layan kan jo... dah kata mak yg nak baya kan..setuju aje laaaa...huhu..




make up plak aku amik kak ai...suka makeup kak ai... siyessss...aku amik kak ai tuk make up kan nikah, mlm persalinan ngan sanding... klu ikutkan nak bwk kak ai g JB skali...tp ape kan daya...bajet x besar...hahah..
  

rosze adalah pengapit masa hari nikah... thks babe! xoxo



 
ni baru siap makeup n bersiap sedia nak gerak ke Masjid tuk penukaran status dr CIK ke PUAN. :)  


























Ni semua acara2 wajib selepas sah jd SUAMI ISTERI...

ok habis cerita nikah..kita tidooo dlu.... eh???

next smbung cerita pasal persandingan..... zassssssssssssssssssssssss 

No comments: