December 6, 2010

Gaya baru!

Ok..semalam radzi ajak p teman dia ptg rmbut..acct dia dah start bising nak potong dah lama! Tp x juga g..ni dah mmg dia xlarat sgt kot nak bia pnjg tu yg ajak juga g ptg rmbut...dia tnya aku style camne yg ok! Mana la aku tau ek..style lelaki kan..aku suh bt rnbt can TOMOK xmau!! Cittttt!

Dia ada kata nak botak kan pale...aku xkisah je..asal kan rmbut xpanjang! Sbb me not loikeeeee lelaki yg berambut pjg ni...n aku xkisah juga klu dia nak color rmbut! But no hilite!! Color pon kna dark brown je..lain2 xboleh! Hahahahaha.byk songeh kan?? Bukan pe..aku x bekenan la tgk laki color rmbut wane merah la ijau la...eeeeee..dah mcm pe dah!

Last2 smpai je kdai dia truss ckp nak bt mohawk! Perghhhhh! Gila pailang dowh!! Aku tgk rmbt dia pon da takut! Haiyaaaa..dia sndri pon xbp suka rmbt camtu..katanya nmpak ganas..pastu dia kata nak p mamak arini tuk botak kan pale..kita tgk jap g dia botakkan ke x...huhuhu...
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: