March 28, 2009

Mamat tak tau MALU!!!!

huh!!!!

entry ni DITUJUKAN kpd seorng MAMAT BERUK ni...
kenape aku pggil dier BERUK??sbb mamat ni da merenggang kan hubungan seorng emak dgn ANAK2 nye..acct cite ni pasal akak aku...tp aku dpt effectnyer!!!dimana Mak aku da xnak bebork sgt ngan aku..

aku ckup xske laki yg xpaham bahase...klu da kita da xnak tu xpyh la hegeh2 kan..pastu aku pling pantang klu kait kan family.

Aku malas nak citer panjang pasal MAMAT ni…aku tensen…skang ni aku rileks jer…mak aku just xnak borak sgt ngan kitorng..klu lebih2..aku personally g jupe MAMAT ni nak maki…bg paham bahase ckit…

Ari ahad aritu balik keje along amik….on da way blik umah kitorg ngumpat MAMAT BEROK ni…tgh syokkkk ngumpat……BANGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!erkkkkk


Nak tau pe yg tlah terjadi???
Smbung nex blog la….huhuhu

Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

No comments: