December 5, 2008

amoi oh amoi....

last two day aku g potong rmbut...ingat nak bt bob style jer...snang..pndek...xssh nak jage..

butttt...len yg jd...sobssss....

aku sgt x suke ngan amoi yg potong rambut aku ni....adeiiii...aku soh buat len..len yg dier buat..sangat geram...huarghhhhh!!!!

aku x suh pon dier nipis kan rambut aku tp dier buat....adeiiii amoi ni ...ader msalah pendengaran per...aku soh dier benti nipis kan rambut aku...tp dier bt x reti jer!!ishhhhh...panas ati aku ngan amoi ni...maka aku pon tercakap kuat la ngan dier....muke aku time tu xpyh ckp ler....huhuhuh....

aku blik....smpai umah..along gelakkan...kate rmbut x seswai...huk...lg ar aku tensen...mak kate ok,wani kate padan ngan muke aku...huhuh...sgguh x memberangsang kan...

nak sedap kan ati...aku mms yayang gambo rmbt aku...sbb aku tau dier jer yg akan puji aku..heh heh...

pas 3 min yayang rcvd mms...dier msg kate lawo n comelll....huhuh....dah agak da...tq b!!!!



aku xkisah klu org kate xlawo...yg penting yayang aku kate lawooo....huhuh....sejuk ati aku...*wink*



sekian saje cite amoiii..hiks

da.....

tata titi tutu

2 comments:

Putry Sue said...

maneeee gambo wambut baru? nak tengukkkkkkkkk

yatieee said...

beb...
nant aku upload he...currently ade prob nak download gambo...