August 27, 2012

Salam!

Ewahhh...kemain lagi pemalas nak update blog kan.bersawang sawang dah baru ingat nak update..:)

Blog ni pon aku wujudkan tuk suka2 je..bukan serious sgt.n aku pon xde la dpt ape pon dr berbloging mcm setengah2 org yg bleh dpt lebih dr gaji sebulan aku dr berbloging..tabik spring sket kat depa..sbb gigih! :)

Lama juga aku xsentuh blog ni..sbb last entry pasal gud news yg aku share bila aku dpt tau aku pregnant.Lama betul..sbb kandugan aku pon dah mencecah 5bulan skang ni..

Cerita pasal mengandung ni...Alhamdulillah aku x de masalah sgt smpai skang..motning sickness pon x teruk.urine n HB pon xde masalah..Alhamdulillah la..cuma aku byk masalah ngan emosi..awal2 dulu.aku senang sgt mengalirkan air mata..xde sebab pon bleh nangis.haha..bila pk2 balik mmg lawak betul...muntah2 n xselera makan lambat skit aku kena..dlm bulan ke3 hingga ke4 mmg masa tu selera makan hancus gila..makan sket nak muntah.makan sket dh kenyang.. Tapi sekarangggggg...hamik! Makan kemain lagi bertambah..hakhakhak..














Till then...klu rajin mnt aku update lg...bai2..

- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments: