December 3, 2010

Asam Pedas Linda Onn

Halo halo..

Ringkas kan cerita..smlm aku g restoran linda onn..en gumuk sya teringin mau mkn asam pedas..ok aku layankan je..dia sndri yg pilih nak ke kdai LO...katanya nak try..so kesana la kami mlm smlm...
En gumuk tu oder ikan pari aku plak ikan tenggiri...(Aku ingat tenggiri ni yg byk tulang) sekali silap daaaaaa!! Nmpak sgt! Reti mkn je...huhuhu

Ok!!Pendapat aku sbg org melaka! Asam pedas ni terlalu msm..pedas dah ok dah...ikan plak x masak sgt...ikan pari dia pling ketara rasa hanyir..seriously!! Ikan tenggiri aku ok je..aku bleh telan la...tp ikan piri kenotttt!!!

Eh ade lauk tmbahan..iaitu sotong bakar! Yg ni sedappp! Kami sukaaaa!

Kesimpulannya...kami pangkah kedai ni!! Xde 2nd round!!! Mlm smlm adalah 1st n last kitorng ke situ..
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: